środa, 17 października 2012

Moja kolekcja :)

Hej ;)

Dzisiaj zabrałam się za segregacje moich skarbów :) Ogólnie nie mam na nic czasu, ale w końcu jakoś się zmobilizowałam :)

Nawet nie wiedziałam ,że tyle tego jest !

A ja wciąż chce więcej.. :D







Uzupełniam zaległości tak więc wrzucam zdjęcia paznokci które udało mi się zrobić jakiś czas temu :)

Moje , Lakier czarny zmatowiony ;)


Moje , malowane lakierem PAESE , kolor łososiowy  ;)


Czarny szachMAT ;) Lakier czarny PAESE , zmatowiony lakierem matującym także PAESE.

Mojej mamuśki ;) Żel  Na szablonie ;)

Kumpeli :)  Na szablonie ;)
Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia mojej kreacji weselnej i całokształtu.. Brak czasu  :P ..Ale jak dostanę zdjęcia to może uda mi się coś wygrzebać..;P

Jedynie fryzura próbna się zachowała.. Irokez z loczków i boki francuzowe ;)

W oryginale był lekki tuning , gdyż zrobiłam sobie ombre i końcówki blond . Efekt był o wiele ciekawszy , jak tylko dostanę od fryzjerki zdjęcia to udostępnie ;)

Mam nadzieję,że będę tu zaglądać częściej.. !

A tym czasem...

Buziam Was !:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz