sobota, 18 sierpnia 2012

Eska ! :)

Hej ;)

Dzisiaj chciałabym się Wam pochwalić moim osiągnięciem, lecz nie w dziedzinie paznokci. Na początku lipca wzięłam udział w konkursie Radia ESKA (http://summercity.eska.pl/). I wysłałam to oto zdjęcie :

tematem konkursu było stworzyć wakacyjną mapę Polski i przesłać zdjęcie :) , ja stwierdziłam ,że romantycznie może być tylko w Wieliczce. No i masz, udało się:)  Pewnego sierpniowego po południa ( tak prawie miesiąc od przesłania zdjęcia)  Zadzwonił telefon, popatrzyłam na numer i myślę sobie,- Niiieee znowu jakieś ery , albo orange albo play'e . Ale kij odbieram , a tu ku memu zdziwieniu zadzwoniła do mnie Pani Agata z logistyki Eski i poinformowała mnie ,że  zdjęcie które widzicie wyżej zostało wybrane jako jedno z fajniejszych i że mam możliwość wygrania Smartfona Sony Xperia U. O takiego :
Żródło: google
Ale żeby go wygrać muszę się zgodzić na wejście antenowe. No to bez zastanowienia zgodziłam się i po 20 minutach zadzwonił do mnie MICHU ( Michał Sobkowski- strasznie fajny gość ! ). Pogadaliśmy sobie.. po czym weszłam na antenę, poopowiadałam cosik i wygrałam :)

W ciągu tych 20 minut, gdyż o 13 zadzwoniła do mnie Pani Agata zdążyłam obdzwonić moją mamę,siostrę,szwagra,chłopaka :D Ogólnie trzęsłam się jak galareta :) Ahh..

Czekam już tydzień na upragnioną nagrodę, jak dojdzie zdam relacje :D

Ale ogólnie mam szczęście bo to nie moja pierwsza wygrana w Esce. Wygrałam już 50zł w bonie do sklepu SIZEER, Ipod'a nano 6 gen o takiego :
Żródło: google
Tylko ja mam zielonego :P , Wejściówki na Eska Music Awards VIP-owskie , Podkoszulki z Hoop Cola , a teraz Smartfonika :) Uwielbiam to Radio ! :)
Także miałam okazje kilka razy rozmawiać także z Jankesem !  Szalony gość , ale fajny :D !

Ps. :P Już jutro zdjęcia pazurków które wykonałam w tym tygodniu :)

A Wam udało się coś kiedyś wygrać?:)
Miłego dnia;**

Cmoki ;**



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz