wtorek, 14 sierpnia 2012

Piece of folly nails!

 Hejka !:)
Chciałam się Wam pochwalić moimi skarbami :) Mianowicie: brokaty , cyrkonie, hologramy, niteczki i wiele wiele innych rzeczy do zdobień, ale także żele (i-nails,mariposa,sun flower), akryle(BelArte), Porcelana UV (Sun Flower) ,jest to jedna druga z tego co teraz posiadam.. :) Na czasie to zaktualizuję :P , porządkowanie wszystkiego zajęło mi pół dnia :P. Ale w końcu to moja pasja więc nawet nie wiem kiedy mi to zleciało :) może za jakiś czas wstawię notkę z organizera mojego kuferka który teraz leży pusty pod biurkiem :P ....  a Wy co macie w swoich "kuferkach"?:)



2 komentarze:

  1. O matko! Jaka kolekcja!!! :) Ja nie mam się czym chwalić, kilkanaście lakierów, kilka brokatów i to tyle:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie liczy się ilość a jakość,hehe :) nie łam się :p Zapraszam do "członkostwa" ;)

    OdpowiedzUsuń