poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Moja paczuszka z i-nails

 Cześć !:)
Jakiś czas temu zakupiłam w sklepie internetowym żele i różne różności z firmy I-Nails u mojej prze kochanej instruktorki Madzi jak i ambasadorki tejże firmy (http://zakupymjasionowska1.sklepna5.pl/). Transakcja przebiegła pomyślnie i sprawnie :) A z żeli jestem mega zadowolona ! Jak na razie mój number 1 ! Miłego oglądania ! 
A niżej zawartość:
już po rozpakowaniu, oczywiście tona folii bąbelkowych zabezpieczających towar :)
Primer kwasowy

Pilniczki 100/180 Standart

Brzoskwinka

Pastelowy żółty

Morski

Neon zielony

Pastelowy róż


Krwawa czerwień

Pastelowy fiolet

Neon żółty

Miętka


Neon róż

Neon pomarańczowy
Soft white
Super builder

Masced- kamuflaż
Builder brick
Quick finish
Zmywacz w pisaku

Miska do manicure



Cleaner o zapachu wiśniowym



 Nie tak dawno także zakupiłam żele z Modeny (http://www.modenanails.pl/pl/index) w 2 dni do mnie dotarły  co mnie okropnie zaskoczyło i jestem zadowolona :) Jeśli chodzi o kamuflaż , niczym się on nie różni od tego z i-nails, ale nie powiem nic więcej bo jeszcze nie miałam okazji z nich skorzystać. Także na dniach wrzucę zdjęcia i napiszę mini recenzję :)  a Wy na jakich żelach pracujecie ?:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz