czwartek, 2 sierpnia 2012

Neonowe Migdałki


Witam !:)
Tym razem moje paznokcie :). Duuuużo czasu spędziłam nad wymyślaniem co tym razem sobie zrobić. Ale w końcu wymyśliłam coś takiego :) Zajęło mi to prawie 4 godziny... Szczerze wymiękałam już po dwóch godzinach jak zobaczyłam że druga ręka nie zrobiona :P, Ale dotrwałam !  Jak każda z Nas wie, samej zrobić paznokcie jest o tyle ciężej ,że nie można ich robić na zmianę..Tzn można, ale ja tak nie robię:P  A niżej efekt.. Na żywo wyglądały o niebo lepiej , ale myślę że też Wam się spodobają i oczywiście komentujacie !:)
Buźka !


Na tipsie:
Podkład: Builder Brick i-nails
Kamuflaż: Masced i-nails
Linia Uśmiechu: kolor Neon żółty nr.11 i-nails
                            Kolor neon pomarańczowy nr.12 i-nails
Budujący: super builder i-nails
Wykańczający : Quick finish i-nails 
 Panterka : farbki akrylowe OUMAXI kolor czarny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz