poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Mistero Milano

Cześć !:)

Dnia dzisiejszego zdecydowałam się w końcu na zakup lakierów hybrydowych.
Zdjęcie z google.

Był to ciężki wybór, ponieważ przeszperałam fora internetowe w szerz i wzdłuż, aby dowiedzieć się czegokolwiek na temat jakiejś firmy , która ma dobre hybrydy.

Jak wiecie, każda ma inne odczucia , dla innych firma która ma drogie lakiery hybrydowe jest beznadziejna dla innych te z niższej pułki.. I co tu wybrać?

W końcu stwierdziłam ,że dopuki sama czegoś nie spróbuję to się nie przekonam. Tak więc z grubej rury wybrałam firmę Mistero Milano. Wiele osób sobie ją chwali. Niestety ceny lakierów hybrydowych sa porażające i jak się nie sprawdzą to się zapłaczę..

Ale jestem dobrej myśli !:)

Już jutro zamawiam zestaw i parę kolorów;)
Oczywiście  zrobię mini recenzję po sprawdzeniu .
Na pewno będzie notka , jak dojdzie przesyłka , ale na recenzję będziecie musiały troszkę poczekać. Bo jak wiadomo mają się trzymać długo :P Więc jak się coś popsuje ( a mam nadzieję,że nie nastąpi to zbyt wcześnie) to oczywiście zdam relacje :)

Ok, dość tej paplaniny.
Ps. A Wy na jakich żelach pracujecie? Iiiiii... jakiej firmy macie hybrydy ?:)
A dla osób , które są samoukami tak jak ja ... Mała ściągawka.:)
http://www.alletipsy.pl/artykuly/96-manicure-hybrydowy-krok-po-kroku.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz