środa, 22 sierpnia 2012

Mistero Milano cz.2

Hej ! :)

Dzisiaj mam zakręcony dzień w tym samym czasie przyszła paczuszka z Mistero Milano , jak i nagroda wygrana w Radio ESKA- Telefon Sony Xperia U. !:))

Ale dzisiaj tylko o hybrydkach :D Tak więc notka będzie długa...;P

Zamówiłam je wczoraj , transakcja przebiegła w niesamowicie szybkim tempie co mnie MEGA zaskoczyło , ale także ucieszyło :)) Oczywiście paczuszka zapakowana tak,że mordowałam sie chyba 5 minut aby ją otworzyć :D Co dla mnie jest ogromnym plusem :)


Ale dzisiaj będą chyba same plusy bo testowanie zaczynam jutro :)
  ( i mam nadzieję że minusów nadal nie będzie...:P)

Do rzeczy..
Postanowiłam zamówić zestaw , ponieważ z moich obliczeń wynikło iż bardziej się opłaca niż kupowanie pojedynczo :)

A w zestawie tak jak zobaczycie niżej znajdują się
- Preparat STANDARD  cena: 10,90
- Lakier PERMANENTE UV EASY OFF BASE podkładowy cena: 59,90
- Lakier PERMANENTE UV EASY OFF LUCIDO nawierzchniowy cena: 59,90
- Lakier PERMANENTE UV kolor (do wyboru) cena: 49,90
- Płyn do przemywania masy DETERGENTE (80 ml) cena: 24,90  - 200ML cena: 44,90
- Preparat do rozmiękczania DISSOLVERE (80 ml) cena:15,90 -  200ML 29,90

Ja za całość zapłaciłam 169,90. Także myślę ,że jeśli któraś z Was zdecyduje się na zakup hybrydek z tej firmy to polecam jak najbardziej zestawy :) kolejny PLUS :)


Żródło: http://www.misteromilano.pl/pl/


W rzeczywistości prezentuje się to tak :
Płyn do przemywania masy żelowej DETERGENTE ( w "psikaczu " ) 80ML

Preparat do rozmiękczania DISSOLVERE 80ML

BAZA 9ML ( buteleczki niczym się nie różnią od nawierzchniowego tak więc zrobiłam 1 zdjęcie )

Preparat STANDARD 11ML ( do odtłuszczania płytki)


Nie wiem czemu gdzieś mi umknęło zdjęcie PRIMER'a STANDARD :( Ale buteleczka jest taka sama jak BAZA , też ma 9ML tylko jest cała szara :) Cena :13,90

Zamówiłam także do tego 2 kolorki ( + 1 był w zestawie ) oczywiście można było wybrać , tak więc ja wybrałam WIŚNIOWĄ OBIETNICĘ 9 ML :) CENA: 49,90
Żródło: http://www.misteromilano.pl/pl/




























Do tego wybrałam także LISTEK MIĘTY  11ML CENA : 49,90


Żródło: http://www.misteromilano.pl/pl/
A także WŁOSKA KAWA 9ML  udało mi się trafić na promocje ..
cena regularna 49,90 . Cena promocyjna 24,95 :)
Żródło: http://www.misteromilano.pl/pl/
Kolory praktycznie nie różnią sie od tych na zdjęciach, ale zobaczymy jak będą prezentowały się na paznokciu :)

Do tego ....co mnie mile zaskoczyło dołączona została taka jakby Mini Ściąga.. jak zrobić Manicure Hybrydowy.. :)





 Za wszystko zapłaciłam 258,65 ..Tak więc jak na taką firmę i taką ilość zamówionych rzeczy, myślę że jest to przystępna cena :) A powyżej 200zł , dostawa gratis :)

Już jutro zabieram się za testowanie tak więc za jakiś czas pojawi się notka czy się sprawdziły i będe się cieszyć... czy też nie i będę płakać..:P Oby pierwsza myśl była trafna .. !

Mam nadzieję ,że chociaż troszkę przybliżyłam Wam tę firmę... Z doświadczenia wiem i domyślam się,że  tak jak ja czytałyście miliony opinii na forach internetowych , gdzie były różne firmy i jedna cieszyła się powodzeniem jak i niepowodzeniem u innych..

Wiadomo, nie każda ma taki sam paznokieć..:P

No ale to tyle ! Pomogłam Wam? Mam nadzieję,że tak  ;-)

                                                BUZIAKI !! ;*






1 komentarz: